Asiakashallinta
Asiakaspalvelu oikeassa paikassa oikeaan aikaan
Toimiva ja vuorovaikutteinen asiakashallinta on keskeinen työkalu, kun metsänhoitoyhdistys tarjoaa palveluitaan metsänomistajille. LefPointin® yhden luukun järjestelmän kautta kulkevat niin asiakkaiden yhteydenotto- ja tarjouspyynnöt kuin sopimukset ja tilaushistoriakin.
Kattavien asiakastietojen ja asiakassegmentoinnin avulla pystyt myös löytämään eri kohderyhmiä ja tarjoamaan heille oikeanlaisia palveluita. Ja toimihenkilöiden ajankäyttö tehostuu kohisten!

Vuorovaikutus asiakaspalvelun ytimessä
Työkalut laadukkaaseen asiakaspalveluun
LeafPoint® tarjoaa työkalut niin uusasiakashankintaa kuin olemassa olevien asiakkaiden palveluihin.
Yhteydenotto-pyynnöt asiakkailta
Tilaushistoria
Tilauksen toteutuksen suunnittelu
Puukauppaan ja metsänhoitoon liittyvät sopimukset
Asiakassegmen-tointi ja palvelujen tarjoaminen
Uusien asiakkaiden hankinta