Asiakashallinta

Asiakaspalvelu oikeassa paikassa oikeaan aikaan

 

Toimiva ja vuorovaikutteinen asiakashallinta on keskeinen työkalu, kun metsänhoitoyhdistys tarjoaa palveluitaan metsänomistajille. LefPointin® yhden luukun järjestelmän kautta kulkevat niin asiakkaiden yhteydenotto- ja tarjouspyynnöt kuin sopimukset ja tilaushistoriakin.

Kattavien asiakastietojen ja asiakassegmentoinnin avulla pystyt myös löytämään eri kohderyhmiä ja tarjoamaan heille oikeanlaisia palveluita. Ja toimihenkilöiden ajankäyttö tehostuu kohisten!

Vuorovaikutus asiakaspalvelun ytimessä

 

Työkalut laadukkaaseen asiakaspalveluun

LeafPoint® tarjoaa työkalut niin uusasiakashankintaa kuin olemassa olevien asiakkaiden palveluihin.

 
 

Yhteydenotto-pyynnöt asiakkailta

 

Tilaushistoria

 
Tilausten toteutuksen suunnittelu

Tilauksen toteutuksen suunnittelu

 
 
 
Puukauppaan ja metsänhoitotöihin liittyvät sopimukset

Puukauppaan ja metsänhoitoon liittyvät sopimukset

 
Asiakassegmentointi ja palveluiden tarjoaminen

Asiakassegmentointi ja palveluiden tarjoaminen

Asiakassegmen-tointi ja palvelujen tarjoaminen

 
Uusien asiakkaiden hankinta

Uusien asiakkaiden hankinta

Uusien asiakkaiden hankinta