Metsänomistajapalvelut

Saumaton yhteys metsänomistajaan OmaMetsän kautta

 

Nykypäivän asiakkaat kaipaavat nopeaa, ajasta ja paikasta riippumatonta asiointia ja viestintää. Toiminnanohjauksen ja metsänomistajan oman sähköisen palvelun yhdistämisellä saavutetaan erityisesti selkeyttä ja läpinäkyvyyttä palveluprossiin. Metsänomistaja pysyy ajan tasalla mm. käynnissä olevista tarjouspyynnöistä ja töiden

toteutuksista. Palveluketjussa syntyvä tieto tallentuu automaattisesti ja on hyödynnettävissä myöhemmin vaikkapa veroilmoituksen täyttämiseen. Työkalut myös yhdenmukaistavat metsänomistajan palvelukokemusta riippumatta siitä missäpäin Suomea metsät sijaitsevat.

OmaMetsä-verkkopalvelun avulla metsänomistaja voi hallita metsäomaisuuttaan ja asioida sähköisesti metsänhoitoyhdistyksen kanssa.

Omametsä_chatti.png

Yhteydenotot metsänomistajilta

metsänomistajilla on vaivaton yhteydenpitokanava metsänhoitoyhdistykseen ja metsäammattilaisiin sekä mahdollisuus hallinoida omaa metsäomaisuutta reaaliajassa. Palvelun kautta voi hankkia esimerkiksi taimikonhoitopalvelun tai käynnistää puukaupan.

omatmetsä_tabletti_1.png

Metsänhoito- ja puukauppa ehdotukset

Automaattinen hakkuun- ja harvennustarpeen tunnistus mahdollistaa nopean yhteydenoton metsänomistajalle. Palveluiden myyntiprosessi metsäammattilaisilta metsänomistajille tehostuu, kun kommunikaation apuna on analyysin tarjoamaa dataa hoidon tarpeesta.

Asiakastiedot ja palveluhistoria

Tilausten tallentaminen LeafPointiin on nopeaa, ja samalla asiakkaan tietojen, aiemman tilaushistorian ja meneillään olevien töiden tiedot ovat helposti saatavilla. Näin metsäammattilainen esimerkiksi tietää millaisilla painotuksilla metsänomistaja haluaa metsiään hoidettavan.