Tahtomme on lisätä asiakkaidemme tuottavuutta digitaalisilla työkaluilla

LeafPoint järjestelmään on rakennettu kuluvan vuoden aikana merkittävää digitaalisen asioinnin palvelukokonaisuutta. Digitaalisella asioinnilla vahvistetaan uusasiakashankintaa ja nopeutetaan palvelumyynnin prosessia. Yhdistettynä saumattomaan integraatioon OmaMetsän kanssa LeafPointin digitaalisen asioinnin kokonaisuus tuo metsänhoitoyhdistysten palvelun kokonaan uudelle tasolle.

Nykypäivän asiakkaat kaipaavat nopeaa, ajasta ja paikasta riippumatonta asiointia ja viestintää. Toiminnanohjauksen ja metsänomistajan oman sähköisen palvelun yhdistämisellä saavutetaan erityisesti selkeyttä ja läpinäkyvyyttä palveluprossiin. Metsänomistaja pysyy ajan tasalla mm. käynnissä olevista tarjouspyynnöistä ja töiden toteutuksista. Palveluketjussa syntyvä tieto tallentuu automaattisesti ja on hyödynnettävissä myöhemmin vaikkapa veroilmoituksen täyttämiseen. Työkalut myös yhdenmukaistavat metsänomistajan palvelukokemusta riippumatta siitä missäpäin Suomea metsät sijaitsevat.

LeafPointin palvelukokonaisuus tuo metsänhoitoyhdistyksille joustavuutta. Esimerkiksi uudet metsänomistajille tarjottavat palvelut voidaan lisätä palvelutuoterekisteriin ja digitaalinen asiointi käynnistää suoraan järjestelmässä heti kun palvelun sisältö on määritelty. Sähköisesti kulkevat tarjouspyynnöt, tarjoukset ja sopimukset vähentävät unohdusten ja väärinkäsitysten riskiä ja nopeuttavat työmaiden perustamista. Sähköinen allekirjoitus nopeuttaa toimintaa ja vähentää liiketoiminnan riskejä.

Olemme myös lisänneet automaatiota LeafPointiin käyttämällä satelliittiaineistoa ja uusinta koneoppimisteknologiaa harvennustarpeiden ja nuoren metsän hoitokohteiden tunnistamiseen. Toiminto tuottaa asiantuntijoille valmiiksi potentiaalisia palvelumyyntikohteita. Tulkinnan tarkkuus paranee opetusaineiston lisääntyessä kun järjestelmää käytetään. Myöhemmin on mahdollista toteuttaa automaattista markkinointia ja myyntiä perustuen kohteiden tunnistamiseen.

Metsänhoitoyhdistykset voivat todella erottua metsäalan laadukkaimpana palveluntarjoajana yhdistämällä metsänhoitoyhdistysten paikallinen läsnäolo, metsänomistajien palvelemiseen tähtäävä laaja ammattitaito ja moderni ja tehokas toiminnanohjaus.

Digitaaliseen asiointiin liittyvät toiminnot LeafPointissa

  • Puukauppa Kuution kautta - Käytössä

  • Tuoterekisterien hallinta - Käytössä

  • Myynti ja tilausten hallinta laskutukseen asti - Käytössä

  • Viestintä OmaMetsä-käyttäjien kanssa - Käytössä

  • Automaattisesti tuotetut myyntikohteet - Käytössä

  • Tarjousten ja sopimusten lähettäminen OmaMetsään - Tulossa 11/2021

  • Sähköinen allekirjoitus (Visma-palveluun integroituna) - Tulossa 11/2021

Next
Next

Sujuvat integraatiot muihin järjestelmiin keskeinen osa nykypäivän toiminnanohjausta